Херсонські музейники ідентифікували картини, які викрали російські окупанти

29 Листопада 2022, 14:42
Херсонські музейники ідентифікували картини, які викрали російські окупанти 1821
Херсонські музейники ідентифікували картини, які викрали російські окупанти
Ідентифікація вкрадених творів мистецтва триває. Завдяки новому фото із Центрального музею Тавриди у Сімферополі, після розграбування Херсонського художнього музею, наукові співробітники упізнали викрадені картини.
 
Про це повідомили на сторінці музею в фейсбуці.
 
«Одразу ж впали в око твори херсонських художників Георгія Петрова та Лазаря Штирмера, сам за себе промовляє підпис на зворотньому боці картини Миколи Ніконова, ще три роботи ідентифіковані завдяки номерам, за якими вони зареєстровані в музейному каталозі», – йдеться у дописі.

«П’яниці», Владислав Ізмайлович. Замша, пастель
«П’яниці», Владислав Ізмайлович. Замша, пастель

Портрет Сергія Сергійовича Петрова, 1950. Олексій Шовкуненко. Полотно, олія
Портрет Сергія Сергійовича Петрова, 1950. Олексій Шовкуненко. Полотно, олія

«Вежа Івана Кущіна», з серії «По Лаврі». Георгій Петров. Картон олія
«Вежа Івана Кущіна», з серії «По Лаврі». Георгій Петров. Картон олія

«Сутінки», 1960 р., Данило Дзевановський. Полотно, олія
«Сутінки», 1960 р., Данило Дзевановський. Полотно, олія

Натюрморт. Кухонний посуд, 1974 р..Лазар Штирмер. Картон, олія
Натюрморт. Кухонний посуд, 1974 р..Лазар Штирмер. Картон, олія

«Саша на лавочці», 1928 р.. Микола Ніконов. Полотно, олія
«Саша на лавочці», 1928 р.. Микола Ніконов. Полотно, олія

Читайте також: Росіяни вивезли з Херсона унікальні культурні цінності

Серед картин, звезених під виглядом так званої «евакуації» у Центральний музей Тавриди, вдалося ідентифікувати ще один твір – «Літний вечір» (1961). Це одне з відомих полотен харківської художниці Вікторії-Марини Дерегус (1929-1995), доньки знаного українського графіка, живописця і педагога Михайла Дерегуса
 
 

«Літний вечір», 1961 р.. Вікторія-Марина Дерегус. Полотно, олія
«Літний вечір», 1961 р.. Вікторія-Марина Дерегус. Полотно, олія

Мисткиня любила вільне пленерне письмо, часто зверталася до мотивів природи різних регіонів України, її пейзажі правдиві, декоративні, романтичні та сповнені тонким нюансуванням кольорів.
 
Коментар
27/04/2024 П'ятниця
26.04.2024