Шедевр, який Росія вкрала двічі: «Великодня утреня» Пимоненка
Відеорозповідь про картини Миколи Пимоненка «Ранок Христового воскресіння» та викрадений росіянами з Херсонського художнього музею її пізніший варіант «Великодня заутреня».
Її публікує Журнал історій, що вражають WAS.
Основна версія картини, ідеться в коментарі до відео, зберігається в Росії, а ще одну росіяни вкрали з музею в окупованому Херсоні. Тому доступні лише електронні копії шедевра Пимоненка.
Ніхто не міг показати життя українського села кінця 19 століття так майстерно, як художник Микола Пимоненко. На картині «Великодня утреня» (вона ж «Ранок Христового воскресіння») митець відтворив сільську літургію на одне з найбільших християнських свят – Великдень. Його більше цікавить не сам церковний ритуал, а люди, які зібралися довкола храму, і атмосфера – передчуття радості Великого Свята.
Читайте також: Херсонські музейники ідентифікували ліногравюру Ігоря Стаханова, яку викрали окупанти
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром