Володимир: презентували стратегію брендування міста

15 Червня 2022, 16:45
У Володимирі презентували стратегію брендування міста 849
У Володимирі презентували стратегію брендування міста

У стратегії розвитку бренду проведено аналіз наявного стану справ у сфері туризму, а також зроблені пропозиції щодо заходів, які потрібно вжити, аби місто стало привабливішим для майбутніх туристів.

У туристично-інформаційному центрі 14 червня Володимира презентували розроблену стратегію розвитку бренду міста. Презентація відбулась для представників місцевих закладів та установ, робота яких тісно пов’язана з туристами та гостями міста, а саме державного історико-культурного заповідника «Стародавній Володимир», історичного музею, культурно-мистецького центру та відділу міжнародної діяльності та туризму, інформують на офіційному сайті міста.

Потреба в появі брендингу для міст була спричинена глобалізацією, адже кожна країна, місто чи регіон, маючи свою унікальну ідентичність, повинні вирізнятися. Це дає змогу конкурувати з іншими за частку споживачів, туристів, інвесторів, студентів, підприємців.

Як повідомила директор КП «Туристично-інформаційний центр» Ірина Ковальчук, основна мета брендування міста – створити впізнаваний туристичний продукт. 

У стратегії розвитку бренду проведено аналіз наявного стану справ у сфері туризму, а також зроблені пропозиції щодо заходів, які потрібно вжити, аби місто стало привабливішим для майбутніх туристів. Зокрема, розробники стратегії пропонують створити спеціальну мапу туристичного маршруту, де будуть зазначені історичні будівлі, храми, музеї, прокати велосипедів, сувенірні магазини, а також готелі, заклади харчування тощо. 

Окрім цього, у стратегії передбачено створення п’яти тематичних екскурсій містом, спрямованих  на різні історичні періоди, серед яких нічна екскурсія та екскурсія на велосипедах. У межах стратегії брендування пропонується розробка нових туристичних магнітів, якими можуть стати різні інсталяції на тему доби Київської Русі, а також відкриття у місті хабу ремісників, де відомі місцеві майстри зможуть проводити майстер-класи та заняття з дітьми.

У співпраці з Агенцією туристичних ініціатив над стратегією брендування працювали працівники Володимирської міської ради, ДІКЗ «Стародавній Володимир» та громадські активісти: Любов Саць, Ірина Ковальчук, Орися Вознюк, Ірина Пикалюк, Валерія Корнієнко, Галина Богуш, Олена Кандиба, Олена Омелюх, Катерина Підгурець, Олексій Малицький, Ігор Чава. 

Читайте також: У Володимирі переселенці отримали гуманітарну допомогу від «Карітас-Волинь»

 

Коментар
Код блоку:
30/11/2022 Вівторок
29.11.2022
28.11.2022