Бюджет Рівненщини не потягне витрат на найдовшу вузькоколійку в Європі
Питання відновлення руху найдовшої вузькоколійки в Європі «Антонівка – Зарічне» буде розглядатися після закінчення карантину у державі.
Про це під час онлайн-брифінгу розповів перший заступник голови Рівненської облдержадміністрації Сергій Подолін.
Облдержадміністрація неодноразово зверталася до Верховної Ради України, Міністерства інфраструктури України, АТ «Укрзалізниця», регіональної філії «Львівська залізниця» щодо відновлення та забезпечення подальшого функціонування вузькоколійної залізниці «Антонівка – Зарічне».
Згідно з відповіддю АТ «Укрзалізниця», можливість відновлення руху на вузькоколійній дільниці «Антонівка – Зарічне» акціонерне товариство розгляне після завершення карантину, з урахуванням матеріально-технічних можливостей залізниці.
Фінансування видатків на функціонування залізниці за кошти обласного бюджету, відповідно до статті 90-91 Бюджетного кодексу України, не передбачено.
Взяття на баланс залізниці буде непосильним тягарем для обласного бюджету. Водночас зважаючи на її соціальну складову, необхідно докласти максимум зусиль для забезпечення її подальшого функціонування.
Читайте також: Місія – «врятувати «кукушку»»: небайдужі до долі вузькоколійки створили електронну петицію