«Волинянка» замість рецепції: у Луцьку відкрили оновлений Центр туристичної інформації

Відкриття оновленого Центру туристичної інформації та послуг у Луцьку відбулося у понеділок, 8 лютого.
Чому рецепцією стала розмальована «Волинянка», скільки часу тривав ремонт та які нові послуги надаватимуть туристам журналісти Район.Луцьк дізналися на офіційному відкритті центру.
«2020 насправді був складний для туристичної галузі не лише Луцька, але й усього світу. Міжнародний туризм впав. Але, незважаючи на локдаун, я дякую нашим гідам, які вийшли у онлайн-екскурсії… Я переконана: як тільки зникнуть обмеження – туристи до нас їхатимуть. Оскільки у 2020 ми не могли активно організовувати якісь заходи, а міська рада нас підтримала, тому ми вирішили спрямувати частину коштів на те, щоб оновити центр туристичної інформації», – розповіла начальниця управління туризму та промоції Луцька Катерина Теліпська.
Так, ремонт центру тривав два місяці та обійшовся у 295 тисяч гривень. 250 тисяч гривень виділили із міського бюджету.
Заступниця міського зазначила Ірина Чебелюк побувала на відкритті та зазначила, що очільник Луцька чітко контролює усю діяльність, яка повязана з розвитком міста та туризму.
«Наразі наше завдання – створити таку візитівку, щоб залучити сюди туристів. Із цим чудово справляється наш відділ туризму. Центр туризму зараз – абсолютно новий простір. І коли переступаєш поріг, розумієш, що Луцьк – це європейське місто, де все сучасно та креативно», – розповіла Ірина Чебелюк.
Варто зазначити, що до створення інтер’єру у Центрі туризму підійшли креативно. Cтелажі перемістили від вікон, поставили дивани, стільці та столики. Замість звичної рецепції увагу відвідувачів привертає «Волинянка», яку розмалював луцький художник Андрій Кальков. Її розмістили напроти входу. У Центрі розповіли, що така рецепція привертає увагу туристів та може стати оригінальною фотозоною.
«Чому «Волинянка? Це одна з наших фішок і наш луцький позашляховик», – пояснила викоюча обов’язків директора Центру Ірина Харчук.
Дизайн інтер’єру Центр туристичної інформації Луцька довірив креативній агенції «Партизан».
«Ми дивилися на туристичні центри інших міст і у нас було кілька крейзі-ідей. Одну з них ви бачите тут. Коли пані Ірина Чебелюк сказала слово «креативно», вона подивилася на «Волинянку». Ми вирішили зробити це такою фішкою, щоб це привертало увагу та було пов’язано з брендом нашої території, з Волинню», – розповів маркетинг-директор креативної агенції «Партизан».
Варто зазначити, що Центр туритичної інформації у Луцьку сприяє розвитку туризму в місті. Важливою його функцією є промоція міста та діяльність сувенірної крамниці. Уже зараз у Центрі надають безкоштовні інформаційно-консультаційні послуги, мапи та буклети, займаються велопрокатом. На досягнутому не зупиняються – проводять екскурсії, квести, прогулянки та навіть побачення. Перелік брендованих сувенірів постійно оновлюється. Відтак нові сувеніри виготовили і цьогоріч.
Читайте також: Флешмоби, машина часу та ретро-фото: як Район.Історія об’єднує читачів
Найближчим часом планують запровадити продаж квитків у музеї, галереї, театри, залізничний транспорт і бронювання житла. Працюватимуть над туристичною сіті-карткою, яка дозволить людям заощадити кошти.
Центр туристичної інформації у Луцьку відзначила Національна туристична організація України. Про це на презентація розповіла Катерина Теліпська. У Центрі відразу поообіцяли, що відзнаку повісять на видному місці, а усім присутнім подарували печиво із логотипом Луцька.
Читайте також: Рівненський краєзнавчий музей запрошує на нічну театралізовану екскурсію