Рівненському обласному краєзнавчому музею розробили бренд

06 Жовтня 2020, 14:00
1084 Джерело: Рівненська обласна рада

У Рівненському обласному краєзнавчому музеї відбулась презентація нового фірмового стилю та системи візуальної ідентифікації Музею та його Благодійного фонду.

Його розробила творча команда Київського дизайнерського ВНЗ, зокрема, випускниця Катерина Савчук під керівництвом Олексія Штрамила. Подія відбулась 5 жовтня.

Про це йдеться на сайті  Рівненської обласної ради.

Великою рідкістю для музеїв є свій фірмовий стиль, тому презентація була цікавою як для фахівців у графічному дизайні та брендингу, так і для шанувальників музею.

Читайте також: Історія на дотик: колекція музею на Рівненщині поповнилася тактильним експонатом

Молода дизайнерка попрацювала над оновленим логотипом музею, шрифтами, розробила основні кольори, сувенірну продукцію, вхідні квитки, офіційні бланки, канцелярію, візитівки, бейджі для співробітників. Авторка намагалася пов’язати фірмовий стиль музею з історією, традиціями нашого краю.

У шрифтах вона використала літери, які побачила у стародруках під час знайомства з музейною експозицією. Червоний та чорний стали головним у фірмовому стилі Катерини, адже саме такі кольори переважають у вишивці Рівненщини.

Читайте також: Врятований принц: у Луцьку є картина знаменитого художника епохи Відродження

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024