У музеї на Рівненщині оцифровують роботу всесвітньовідомого скульптора
У рамках проєкту «Інклюзивний музей в Острозькому замку», відбувається оцифрування скульптури «Мадонна з немовлям» Томаша-Оскара Сосновського.
Класична скульптура набуде електронної копії методом фотограмметрії. За цим методом із великої кількості фото «зшивається» 3D модель. Згодом зменшена копія скульптури буде надрукована 3D принтером з безпечного харчового пластику. Про це інформують на сторінці Державного історико-культурного заповідника міста Острог «Острозький замок».
Цей проєкт покликаний продемонструвати багатогранність розвитку українського мистецтва та сформувати розуміння процесу розвитку української культури для людей з інвалідністю в Острозькому замку.
Довідка: Томаш Оскар Сосновський — скульптор, представник академізму. Почесний доктор 24 художніх академій світу.
Народився 12 жовтня 1810 року в Новомалині (нині Острозький район Рівненської області).
Вчився у Кременецькому ліцеї. Учасник Листопадового повстання. У 1833—1835 роках продовжував навчання у Варшаві. Студіював рисунок, живопис і скульптуру у Берліні та Римі. У 1843–1846 мешкав у Варшаві. Повернувся до Риму, де посів професора скульптури в Академії Святого Луки.
Головне місце у творчості митця займають скульптури на біблійну тематику. Неперевершений ідеал досконалості Сосновський знайшов у постатях Христа, Мадонни та християнських святих. Вони стали для нього втіленням найсвітліших і найчистіших прагнень людства. У 1850—1860 рр. скульптор виконує свої найкращі роботи: три рельєфи Божої Матері з дитиною, скульптури «Мадонна з немовлям», «Материнство Марії», «Мадонна непорочного зачаття», «ЕССЕ НОМО», «Христос на смертному одрі», «Пієта». Жоден скульптор-класицист XIX ст. не створив стільки бездоганно досконалих художніх робіт, пов’язаних з образами Богоматері та Христа. Саме вони є найбільшим внеском митця в скарбницю світового мистецтва. Помер в Римі, похований на кладовищі Кампо Верано.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром